TEAM-FOX Forum Index

TEAM-FOX Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: WINDOWS 10 pu la merde... // WINDOWS 10 could shit ... ::

Post new topic   Reply to topic    TEAM-FOX Forum Index -> Public Area / Espace Public -> All and Anything / Tout et n'importe quoi
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Max
Ғox| Dirt driver

Masculin Scorpion (23oct-21nov) 鼠 Rat
Login TMNF: maxidelice
Login ManiaPlanet: xpatatorx56450

PostPosted: Wed 12 Aug 2015 - 16:10    Post subject: WINDOWS 10 pu la merde... // WINDOWS 10 could shit ... Reply with quote

Voila, tout est dit dans le titre !

Windows 10 est fluide etc... mais quand il s'agit de lancer des jeux ya pu personne :/

Tout se qui est : FIFA, BF, GTA V... ne ce lance plus donc pour l'instant je vous déconseille fortement ce new OS voila ! Wink par encore bien stable et pas du tout compatible pour certain jeux...

Moi je retourne direct sur ce bon vieux Windows 8.1 Very Happy

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

That said it all in the title!

Windows 10 is fluid etc ... but when it comes to launch games are able person /

Everything that is: FIFA, BF, GTA V ... do it launches more so for now I strongly advise against this new OS voila! Wink By still stable and not at all compatible with some games ...

I live on back the good old Windows 8.1: D

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 12 Aug 2015 - 16:10    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    TEAM-FOX Forum Index -> Public Area / Espace Public -> All and Anything / Tout et n'importe quoi All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
onyx © theme by larme d'ange 2006